Mgge Merhaba bebeğimin karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor doktor gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi kanda alt ast hariç hepsi iyi çıktı bu durumda olan oldumu neden yapıyordur bilgisi olan lütfen yazabilirmj