Ya kızımıza mandalinayi emdiriyordum elimle bı anda yutttu yarım mandalinayi nasıl yuttu anlamadım ama hiç boğazın da felan da kalmadı oksurmesi de sorunsuz yuttu ağlamadi da bişey olur mu yaaa şok oldum ağzından çıkartiyim dedim baktım yok gitmiş mandalina bişey olur mu ya korktum