Usnac1995 ölün ansız geliyor çoğu zaman. O yüzden her zaman psikolojik olarak hazır olmam gerektiğini düşünüyorum. Korkmuyorum, sonumuz aynı. Sadece güzel anılar biriktirmek istiyorum, elimden geleni kadar yardım etmeye çalışıyorum insanlara, insanları incitmemek için artık dikkatli konuşuyorum, eşime güzel davranıyorum, çocuğuma anlayış gösteriyorum, usanmadan sorularına cevap veriyorum. Mal biriktirmiyorum, fazla kıyafet almıyorum, temel ihtiyaçlar ve gıda için harcama yapıyorum. Kızımın küçülen kıyafetlerini ihtiyacı olan annelere dağıtıyorum. Eve sus eşyaları da almadım hiçbir zaman, bir ara almak istiyordum, depremden sonra hiç bir zaman alınmasını gerekmeyen listesine ekledim. Gazze vatandaşları için üzülüyorum, dua ediyorum, şehit ünvanıyla gittiklerini düşünüyorum. Şehitler üzerindeki kıyafetleriyle defnediliyor diye biliyorum, eşimin arkadaşı şehit olmuştu.