Annonimmm Kızlar bebeğinizi bu aylarda sünnet yaptırdınız mı süreç nasıl geçti hangi sünnet çeşidini kullandınız dikişsiz klipsli yöntem varmış yaptıran var mı
Yarengarip 5 aylıkken yaptırdık çok rahat oldu iki güne geçti ilk tuvaletini yaparken bi ağlaması oldu çok şükür bir daha öyle ağlaması olmadı
Yarengarip Yarengarip tek sorun o bölgesine iğne yapıldı uyuştu bebeğim uyanık olduğu için sabit tutmak için bacalarını bantladılar oda hareket ettiremediği için çok ağladı o süreç çok kötü
elfgokce Ben 13 günlükken yaptırdım. İlk 2 gün ağladı. Sonra birşey kalmadı. Pansuman falan derken 15 günde normale döndü. Klips yaptı de lokal anestezi tabi küçük olduğu için
ozlemerckr Bende 2 aylıkken lokal anesteziyle dikişli olarak yaptırdım sadece ilk tuvaletini yaparken ağladı başka bir sıkıntı yaşamadık hatta daha 12 gün oldu gayet iyi şu anda