tomvejerry Berko valla vermeyince de bişey kaybetmiyorlar bence ben iki kere tadım yaptırdım o bile gaz yaptı oğlumda vermiyorum
balkopuk Berko sapını vermeyın sadece ama sırkelı suda bekletın bence benım kız8 aylık verıyorum çorba yapıp bısı kaybetmıyorlar ama vıtamını alması gerekiyor bence
Melovealp 7,5 aylık haftada iki kez sebze çorbasına katıyorum,bol bırtlıyor ama öyle bir sıkıntı vermedi çocuğa.
bananeabiya Berko ben 7 aylıkken falan verdim fark etmedim gaz yaptığını yaptıysa da bırt bırt halletti