Bu arada başlığa cevap olarak bende de anksiyete var. Bazı yaşadıklarımın etkisi olsa gerek.. şuan emzirmiyorum ama rahatlamak için günde bir kere papatya bir kere de akşamları pasiflora çayı tüketiyorum. Doğadan markasının pasiflorali çayı var. Beni psikolojik olarak rahatlatıyor.. En azından bitkisel, ilk aşamada bu gibi bitki çayları tüketmeyi deneyebilirsiniz.. yine tabii doktorunuza danışın ama kötü etki olacağını sanmıyorum bebişe 🙏