Levozge Hem hepa 14 filtreli hem de emiş gücü güzel bir süpürge istiyorum. Dyson gerçekten kablolu süpürgelerden daha mi iyi çekiyor? Yoksa ışıkla gosteriyor, tozu ölçüp biçiyor diye mi fazla popüler oldu?
sb- Levozge bende ışıkla gösteren philips marathon kablolu vardı çok çok memnundum çekişi çok iyi fakat çocuk olduktan sonra anlık kırıntı dökmesinde çıkarmak çok zor olmaya başladı dyson v10 aldık ışıklı vs değil ama inanılmaz güzel çekiyor philipsle aynı belki de daha iyi çekiyordur artık evde genel temizlik bile daha nadir yapılabiliyor toz bırakmıyor çünkü ortamda
NatashaRomanoff Levozge geçende bardak kırıldı onun büyük parçaları eski makinemle çektireyim dedim şok oldum çekiyo ama hiç mi tatmin etmez eski makinem çok kötü gibi geldi bana o an. Dysonı ilk aldığımda da bu acaba gerçekten iyi mi diye sorgulamıştım sesteki hafiflikten dolayı o kötüymüş gibi gelmişti ama yok iyi ki almışım
Mazikeen Levozge Dyson ile hiç bir süpürgeyi kıyaslamam kıyaslıyamam evim için yaptığım en iyi yatırım
Burcu60 sb- gerçekten bırakmıyor mu bende istoyroum bebeğim istekli hasta oluyor evde tozlar hava da uçuyor
Paris2019 Kedimiz ve kablolu dyson var. Koltukları halıları çok iyi çekiyor, düzenli süpürmede neredeyse hiç tüy kalmıyor
Aloneeee Levozge dyson v15 Aldım henüz birkaç gün oldu. Ama inanın hergün ev süpürmeme rağmen sanki evim daha önce hiç süpürülmemiş gibiymiş dyson ı kullanınca anladım 😬 bende görüp kaç kişi peşimden aldı 😂 süpürgeyi götürüp evlerini süpürtmem yetiyor ahahaha dyson bana ücret ödemeli kesin satışları patlattım resmen 😬
Coynes Benim merak ettiğim konu bataryasi bitince nasil olcak bataryasi yüksek fiyatli diye biliyorum
Levozge Coynes iki yıl garantisi var zaten. Çıkarılabilir bataryalı model olunca yenisi alınıp takılır 🤷♀️
Esraesra08 Levozge kesinlikle emiş gücü on numara ben kullanıyorum ışığı tozu her şeyi gösteriyor süpürüyorum mesela 5 dk sonra tekrar bakıyorum ışığıyla toz dökülmüş ışıksız gözükmeyen tozlar hastalık yapıyo benden söylemesi 😂
Mazikeen Levozge V8 benim evim küçük olduğu için V8 tercih ettim şarj süresi toz haznesi bana fazlası ile yeterli geliyor