happymommm89 Süt sağma makinası ile sağıyorum süt az geliyor , bebeği emzirdiğimde çişli bezi de çıkıyor , kakasıda güzel yapıyor , anlamadım bu işi , bebeğşm 10 günlük bu arada , canım sıkılıyor bu duruma
gurturk happymommm89 hiç bir makinanın vakum gücü bebeğinizin emdiği kadar olamaz merak etmeyin bebeğin emdiğindeki çıkan ile sağdığın süt farklı
Nurun happymommm89 bence çıkan süte göre karar vermeyin. Benimde öyleydi 30 cc falan oluyodu halada çok değil bebeğim 8 aylık üstelik alerjk buna rağmen kilosu normal. Başlarda çok üzülüyordum az bunla doymaz diye ama emince daha çok gidi heralde bilemedim:)
keremarasmomm happymommm89 benimde aynı şekilde ama bebeğim çok güzel kilo alıyor sağıma hiç takılmayın
benimoglumukurtarinesraa happymommm89 bu asla kıyas kabul etmez. Dakikalarca sağsam göğsümden süt inmez . Hani bı sizi giriyor sonra süt iniyorya işte o olmaz. Ama bebek emdiginde bir dk içinde süt iner moralinizi bozmayın bebegin emmesi ile sağım çok farklı kesinlikle
kucukprenses happymommm89 Instagram’da bir ebeyi takip ediyorum o bir gönderisinde ,bebek emdikten sonra yapılan sağımlarda 10-40 ml arası süt çıkar, burda gördüğünüz bol sütlü sağım fotoğrafları ya hiperlaktasyonu olan annelere ait ya da emzirmeden direkt sağım yapanlara ait diye paylaşım yapmıştı. Sizinde aklınızda bulunsun:)