Emziğin meme reddi yapacağını hiç zannetmiyorum Kaç aylık yazmamışsınızFakat En çok atak dönemlerinde Bu durumla karşılaşılıyor geçici bir dönem olduğunu düşündüm fakat yine de meme reddi yapıyorsa sütünüzü sararak meme ucu şeklindeki biberonlarla vermek kilo kaybı olmaması için önemli Bebeğinizi yatar pozisyonda değil dik pozisyonda emzirmeyi deneyin yatakta uzandığında ağlamıyorsa ve sakin yan şekilde yatarak yatar pozisyonda emzirmeyi deneyin bu bir sabır işi bebeği ağlatmadan defalarca kez denemeye devam edin ve bebek sakinken veya tok durumdayken denemeler yapın faydası olacaktır mutlaka