Anneler merhaba şubatta 3 yaşına girecek bir kızım var 3 ayda 3. Hastalığı bu instagram da birkaç yorum gördüm uykudayken falan serum fizyolojik ile verildiğinde çok rahatlatıyormus tıkanıklığa falan iyi geliyormuş. Sürekli takipli doktoru yok şuan doktor o hastaneden ayrıldığı için o yüzden soramıyorum. Nebulizatör alıp kullanıp faydasını gören var mı önerir misiniz grip olduğunda kullanılmasını