devran13 Bebeğim 25 günlük dünden beri ishali var saatte bir altını değiştiriyorum. Üşüttüğü için mi yoksa benim yediğim bir şey mi dokunmuştur
Minikkoalam0404 devran13 saat başı çok fazla miktarıda fazlamı ishalin benim bebeğim de 2 aylıkken oldu 10-15 bez değiştirdim su gibi yapıyodu süt alerjisi cıktı ama ateşi olmamıştı
ciqdemu devran13 canım müdahale gerektirebilir panik olmanı istemem ama ishal küçük bebeklerde çok su kaybı yapar çok çok emmesi gerekir diye biliyorum bi doktora da danışsan acile gitseniz seni yönlendirirler
devran13 ciqdemu dün sağlık ocağına götürdüm kusma olmadığı için endişelenme dediler muhtemelen ya mamadandır ya da mikrop kaptığı içindir dediler bir hafta daha bekleyin devam ederse hastahaneye gidin dediler