Kızlar kız kardeşimin bebeği 3 aylık dünden beridir bebek ne anne sütü alıyor nede mamasını içiyor . Ne yaptıysak ne göğsü tuttu ne biberonu . Uykulu hali ile vermeye çalıştık yine yok ve bu saat toplasan 30cc mama içmiş içmemiş ne yapmak lazım sizce ?