Mlkkrm Kızlar miyopum inşallah sorun cıkmazsa haftays yapmayı düşünüyorum yapan varmı ? Agzı falan oluyormu kaç günde toparlarım ?
Kumsalceylan28 Mlkkrm ben oldum 2013 te Allahima binlerce sukurler olsun cok memnunum. Agri olmamisti ya oyle hatirliyorum . Korkulacak hicbir yani yoktu
dilaymamy Mlkkrm ben oldum canım 2012 de 2 gün biraz zor geçiyor sonra herşey normal.agri vs olmadı o 2 günde ışıklara karşı çok duyarlı oluyosunuz ışık istememiştim ben hiç
sezer2022 Mlkkrm Agzı falan oluyormu Ağrı demek istedin sanırım 🥰 10 yıl önce oldum ilk gün gözlerimi açamadım batma vardı ama sonrası misss şükür kurtuldum gözlükten
Kumsalceylan28 Mlkkrm yok yok vallahi hic acı falan olmuyor damla koyuyorar yapmadan. Birkac gun dinlen toz falan olmasinmi ne demisti o kadar . Sonuc masadan kalkar kalmaz bile belli gorursun insallah. 🙂
Sokoley Mlkkrm 2 sene önce oldum smile lazer diye geçiyordu sanırım 1 hafta uyurken bile gözlükle durdum batma ağrı vs oldu sonra düzeldi çok şükür iyi ki olmuşum