12-balkizim00- Kizlarr merhabalae düzleştirici tarak fön taragi hemde kurutma olanı var ya hangi marka iyi yada siz kullanıyorsaniz hangisi iyi fikir verir misiniz benim saçım kıvırcık ama çok da değil şuan biraz indirmeyken alayım dedim
tinna 12-balkizim00- arzumun aldım gratiste bende kıvırcığım marul gibi kıvırcık saçım çok güzel düzleştiriyo düzleştirmeden önce saç kremiyle yıka saçı inanılmaz iyi oluyor