melegininannesi38 Hem meme hem sut ile ilerleyen anneler kaç cc mama kac saatte bir veriyorsunuz, ben 3 saatte bir veriyordum 60 cc veriyordum
vsleliz melegininannesi38 üç saatte bir 90 veriyorum iki haftadır canım.Bu hafta 105 verdim onuda icti. Benim bebişim gazlı bi bebiş bazen zorlanmıyor bazen iki saat yırtıyor kendini korka korka arttırıyorum aslında Valla doktora özellikle soruyorum önde gitmemek icin bebeği fazladan şişirmemek icin dpymuyorsa ver diyor. Doymadıysa anlarsın diyor. Sağılarak anlasılmazmıs bide bizden ne kadar aldıgı emişi farklıymıs. En müzdarip olduğum konu daha ıkı bucuk aylıkken böyleyse dördüncü ayda 150-180mi vericem ne vericem bilmiyorum. Burda bekleyeyim yazanları bende
vsleliz melegininannesi38 ha bide oldugunca emzirmeyi arttırmaya calısıyorum gece vermiyorum. Dört saat uyuyorsa gece baya şişiyor göğüslerim sabaha kadar emziriyorum bi uyuyp bi uyanık o yüzden gündüz verdigim mamayı arttırıyorum doymuyorsa. İlk uyandıgında direk emziriyorum yatmadan emziriyorum bazen mama saati dört saatte birede kayıyor sizin nasıl
agustosta melegininannesi38 merhaba henüz 2.5 aylık olmadık ama benimki de elini emiyor ne zaman meme versem reddetmihor acaba doymuyor mu dedim. Mamaya nasıl karar verdiniz? Nasıl anladınız doymadığını?
melegininannesi38 vsleliz ben 3 saatte bir emzirip ardına 15 dakika sonra 60 cc mama veriyordum kaç gündür mama reddi yaşıyorum almiyo ama bugün zorla icirdim ilk defa umarım ilerleyen zamanlar da alır benim bebeğim 90 iciyo ama kusuyordu şimdi denemedim.
melegininannesi38 agustosta benimki sariliktan dolayı başlandı mamaya halada veriyorum şimdi de duymadığını nasıl anladın dersen cizli bez sayısından anlarsın
vsleliz agustosta bebişinizin kilosu nasıl gidiyor doktor kiloya göre yorum yapabilir. Şuan eli agza götürme hareketi bizdede basladı iki aydan sonra başlıyormus o açlıktan degil. Kac kilo doğdu suan kac kilo canım
vsleliz melegininannesi38 mama istemiyorsa sütün yetiyor demek ki canım sayısını azaltabilrsin doyuyorsa yani
agustosta melegininannesi38 ya bu çişli bez diyorlar ama benim tecrübeme göre anne suyu az içerse vez sayısj düşüyor. Mesela suyu az içtim göğüslerim dolu az çiş. Suyu çok içtim göğüsler dolu çok çiş. Bebek ikisinde de aynı zamanlarda aynı şekilde emiyor
melegininannesi38 vsleliz doymuyo canim cisli bez sayısı bile azaldı mama aldığında gayet iyi bi hafta boyunca da hiç kilo almamış sadece sutu denemistim
vsleliz melegininannesi38 anladım canımm mamaya karsı değilim ben zaten biz ilk günden beri veriyoruz. Anne sütüne göre daha cok gaz yapıyor bizde. Gaz sorunu yok galiba sizin
melegininannesi38 vsleliz valla bu qya kadar kıvranıyordu da eskisi kadar kalmadı ya şükür yoksa kolik bebek bide aynı ilk günden belli veriyorum bende