Fatma_yol 3 aylik bebegim kabız evolvia kolik bebekler için olan mamayi kullanıyorum önerilerinizi bekliyorum bebeğimin bu hali beni üzüyor
Mom098 Fatma_yol bebelac gold Fermante olduğu için kabız yapmıyor Çok çabuk kabız plan kızım bu mama ile hiç olmadı
edafmo Fatma_yol sma optipro ve bebelac gold denedim ikisi de şiddetli kabız Yaptı. Hipp combiotic kullanıyorum uzun süredir memnunum
mervegun Mom098 merhaba bizde bu gün Bebelac gold aldık nasıl bebeğiniz içiyorum ayda kaç kg alıyor biz hipp kullanıyorduk ama içmek istemiyor onu Bebelac tadı güzel dediler onu aldm 2 aylığız
Mom098 mervegun merhaba benim kızım 14 aylık. Aylarca içti şu an gece yatarken içiyor sadece. Çok güzel kilo aldırdı. Üstelik geçen hafta tahlil verdik kof kilo değilmiş tahlilleri çok yüksek çıktı. İnşallah içer bebeğiniz 💘
tinna Aptamille başladık 4 ay oldu çok şükür kabız olmadı henüz kabızlık fark ettiğinde mamayı biraz sulandır ince bi mama olur arada rahat kaka yapıyo popoya vazelinle paramagını bas çek masaj yap uyarı olur az .