969623 Bebeğim 9 günlük yemyeşil kaka yapmaya başladı anne sütü ile besleniyor mama kullanmıyoruz ateşi vs yok demir ilacı kullanıyor ama endişelendim aynı durumu yaşayan var mı ?
tucitukurt 969623 evet benim de bebeğim öyle kaka yapıyordu siyah kaka bile göreceksiniz tahminimce biz gördük çok normal dedi doktorumuz endiselenmeyin 🥰
ulgeryozgatlii D vitamini kullanıyor 9 günlük bebeğe demir ilacı verilmez sağlık ocağına git bi istersen
keremarasmomm 969623 arada öyle oluyor doktora sormuştum normal demişti arada yeşil olabilirmiş benim bebeğim iki aylık hep sarı ama ara ara yeşil oluyor
Eflin_n 969623 bende yaşadım. Hiçbir sorun yok ve normal🥰 birde ben emzirirken süt içiyordum, o dokunmuş bebeğe. Süt içiyorsan dikkat et 🥰
mervecet Benim bebeğimde 1 aylık gazı olunca yeşil kaka olur dediler. Bende fark ediyorum. Gazını çıkaramayınca oluyor. Benim bebeğimde 8 9 günlükken bir kaç kere öyle yaptı.
63_hulya_63 969623 oğlum şuan 14 aylık neredeyse doğdu doğalı %90 yeşil yaptı doktora kaç kez gttim normal dendi .anne sütü ve mama aldı
zeyinci Benimde bebeğim 2 buçuk aylık ara ara yeşil kaka yapıyor birkaç gün boyunca da sürüyor doktor normal dedi bazen yeşil bazen sarı oluyor