subatmasali Zeytinyağı tenekesini hava yapmasın diye delmiştim. Trnekenin yüzünü yıkarken o boşluktan içine köpük girdi. Yüzeyde birikmiş. Daha yeni aldık yağı. köpükleri üstünden alsam kullanılır mı
gocebebirbayan subatmasali hiç yaşamadım ama kullanılır bence çünkü yağ ile birleşmiyor. Peki ne köpüğü girdi bulaşık deterjanı filan mı canım