nesrinsamur merhaba biz 5.5 aylıkken yaptırdık hiçbir sorun yaşamadık doktorumuz uyuşukluk etkisi geçince biraz mızildanjr dedi hiç aglamadi .sadece ertesi gün kakası orasına geldi yaktı sanirim o zaman agladi .
Yani hiç hissetmedi sünnetten geldik yerde dönmelerine devam etti :) büyümeden yaptırmak en güzeli