Biz kızım 3,5 aylıkken Almanya’ya uçtuk. Bursa’dan İstanbul’a 1,5 saat otobüs 3 saat havaalanı. 3,5 saat uçak yolculuğu. Başta çok endişeliydim ama çok bir kurtarıcım kanguru vardı. Otobüste kızım kangurunun içindeydi benim içinde daha rahat oldu. Sonrasında kontrollerden gecerkende kızım kangurunun içindeydi arabasını bavulumu xtrayden geçirdiler. Tek olduğum için yolcularda güvenlikte çok yardımcı oldu. Neyse bavulları verdim kızım ama hala kanguruda pasaport kontrolünü geçtik aramaya geldik tekrar arabayı güvenlik görevlisi aldı baktı diğer eşyalar zaten xtrayden kızımı kangurudan çıkarmama gerek kalmadı. Termosta sıcak du cam sisedede normal suyumuz vardi. Kontrolden geçtikten sonra kizimi arabasına aldım ve kahve falan içtim kizimi havaalanında gezdirdim iyice yordum uçak saati gelmişti zaten gate gittim kizimi tekrar kanguruya koydum arabasını kapattım ordada zaten herkes yardımcı oldu arabasını uçağa teslim ettik ve uçağa oturduktan sonra kızım zaten biraz etrafına bakındı uyudu. Kalkışlarda inişlerde besleyin diyorlardı ama kızımda basınç sıkıntısı olmadı gerek kalmadi istemedide. Tek başıma 3,5 aylık bebek bebek arabası ve bavulla bu yolcuyu yaptım ama milletimiz sağolsun çok yardımcı oluyorlar. Az önce biri daha sormuştum yazmıştım direk kopyala yapıştır yaptim diğer postta denk gelirseniz 😇