Merhaba herkese. 16 aylık oğlum dün ağız çevresinde sivilceye benzer lezyonlaroluşunca doktora götürdüm. El ayak ağız hastalığı salgını olduğunu ve 1 hafta içinde geçtiğini söyledi. Bu hastalığı geçirenler var mı aranızda? Ağız içi de yara olmuş yemek yemezse sıvı takviyesi yapılacakmış, geçirenler varsa süreç nasıl ilerliyor öğrenmek isterim. İlk çocuğumda bunları yaşamamıştım.