Semrakrhn38 Gunaydin hanimlar smadan aptamile gectm ama aptamili icmiyor ya napicam icmezmi smada bitmisdi elimde hic yok sma iciyordu ama az iciyor die degistirdim bide kilosu icin hic almamisdi kilo vermisdi napicam nasi bi yol cizeyim ya ac gece 1 gere icti oda yarim 😑
eminekaraca walla bence aptamil sma dan çok daha iyi bir mama, mamasına biraz pekmez katın, aptamilde şeker hiç yokmuş, tatsız gelmiş olabilir
ozlemsenel İçine azıcık bi pekmez koyun ya da bi meyvenin suyundan koyun öyle deneyin içer, aptamil daha iyi tabii ki