sevde35- Bu durumla karşılaşan var mı doktora götüreceğiz tabi ne yapmamız gerekiyor neden olabilir fikri olan var mı arkadaşlar
ilaydaaltann_ sevde35- kuzenimin kızında vardı ameliyat oldu tam geçmedi belki büyüyünce tekrar ameliyat olabilirmiş
ilaydaaltann_ sevde35- doğuştan göz kapağı düşüktü kısık bakiyordu doktor onzakan ameliyat demişti ama kuzenim belki düzelir diye ertelemisti geçmeyince ameliyat oldu şimdi açıldı niraz ama hala düşük malesef.