smahsen Kızlar yüreğim ağzımda çok korkuyorum. 2 aydır cerazette kullanıyorum gecen ay regli oldum hatta 15 gün sürdü. Bu ay regli olmadım 5 gün geçti normal mi ya? Test yapmaya ödüm kopuyor
Aden123 smahsen normalde gecikme olmuyorsa , ilk defa geciktiyse içinin rahatlaması için bence test yapmalısın , belki yeni kullandığın için gecikme de olmuş olabilir .
Sedabilen smahsen ay bende 2,5 haftadır cerazette kullanıyorum 3 gün gecikti gittim hemen test aldim içim rahatladı ilacdandir korkma iyi korunuyorsan eğer