btl1816 Kızlar 14 aylık oğlum için uyku tulumu almayı düşünüyorum geceleri üstünü çok açıyor sinirleniyor üstünü örttüğümde de. Ama uyku tulumu nasıl almalıyım kalın mı ince mi yünlü mü kullananlar yazabilir mi? Bir de çok terletmeyim çocuğu dedim
EsininAnnesi btl1816 Kızım 16 aylık lc waikiki nin uyku tulumunu kullanıyoruz.Ben memnunum terletmiyor.Ev sıcaklığı 24 derece civarı oluyor
Zeyyy btl1816 ebebkten 1.5 tog olanı aldım 70 tl mi neydi çok memnunum hiç terlemedi kalorifer az yanınca içine ince pijama giydiriyorum sıcaklık iyiyse sadece atlet
Karam btl1816 lcw den aldm memnumum buyuk oglumada giydirdm iyi oluyo ustlerini cok aciuolar simdi battaniyesini atiyorm ustune sicak tutuyo terletmiyo
EsininAnnesi Fotoğraf ekleme yapamadım 😂 Google lc waikiki uyku tulumu yazdığınızda ilk çıkan tulumdan 80 tl olan
Egem 1,7 tog olanını aldım lcwden. Ev 25 derece oluyor genelde. Merkezi sistem olunca çok kalın almadım. Terletmiyor.Ben çok memnunum.Egeninannesiyim instagram hesabımda öne cikanlara eklemiştim. Ordan görebilirsin.
Dgndrmz biryavuzkusu kalın gecelik giydirmemeni tavsiye ederim canım bende 80tl olan tulumdan aldm lcw dan kalınlıgını belirtmek acısından fıyatıyla söylüyorm. Bi defasında kalın gecelikle yatırdım su gbi olmustu normal ince uzun kollu gecelik takımı gıydırıyorum canım ayaklı piyamam varsa onu gıydırıyorm yoksa iz yapmayan corap giydiyorm ince battanıyeyıde bacaklarına örtuyorum ayakları üşümesn dye üstünde kalmasada 😁
biryavuzkusu Dgndrmz bende kolsuz zıbın üzerine pijama takımı giydirip öyle tulum giydiriyorum ama çoğu zaman ensesi terliyor. Acaba sadece uzun kollu zıbın ve altına pijama giydirip öyle giydirsem üşürmü diye tereddüt ediyorum
Esrahr Ben lcw tulumundan memnunum 1.7 tog. Gece 24-22 derece arası oluyor kısa kollu zıbın üzerine giydiriyorum terlemiyor. Zaten lcw de uyku tulumu üzerinde tog değeri ve kaç derecede ne giydirmemiz gerektiğini belirten etiketi var.