Aslananne1 bizi işte o zaman doktor çok korkutmuştu kendi doktorumuza sıra yoktu farklı bi doktora gittik resmen otizme dair sorular sordu hemen bi gelişim uzmanına gidin oda sizi pedagoga falan yönlendirir dedi çok ağlamıştık eşimle nasıl girdik doktorun yanına bilmiyorum , gelişim uzmanı aldı bebeğimi oynadı etti sorular sormuştu dönüyor mu emekliyor mu gibi bebeğin gelişiminde hiçbir sıkıntı yok kasılması beni biraz korkuttu belki tepki olarak yapıyordur ama epilepsi de de bu tarz kasılmalar oluyor nöroloji uzmanı görsün dedi hatta otizm den şüphelendi sanırım doktor deyince güldü neyse gittik doktor eeg çekti şükür temiz çıktı muayene etti sorun yok önemli olan el ayak hareketlerini tekrar eden hareket olduğu için korkmanızı anlıyorum ama 18. Aya kadar azalmasını bekleriz ve sonrasında kontrol etmesini bekleriz bak ne güzel dinliyor göz teması kuruyor benimle korkmayın dedi isterseniz bide 18. Ayda içiniz rahat etsin derseniz bidaha o zaman gelirsiniz dedi çok şükür hareketleri baya azaldı yok denecek kadar az şimdi gelişim uzmanına da kontrolümüz var ya o yüzden merak ettim .