babykoc Selam kızlar iki aylık bebeğim gece gündüz hiç yatağında yatıramıyorum sürekli ya kucakta ya yüzüstü reflü yatağında aala sırtüstü uyumuyo benim gibi olan var mı
Ynel babykoc benim bebeğim gündüz zor uyuyor ama gece normal uyuyor sırtüstü sanırım karanlıktan kaynaklanıyor
babykoc Ynel bende akşam olunca ışıkları kapatıyorum gece gündüzü ayırt edebilsin diye ama yok uyumuyor uyutmuyorda yüzüstü uyuyor o zamanda ben uyumuyorum ne olur ne olmaz diye kucağımda beraber uyursak uyuyoruz anca
Bet25 Benım bebegımde 23 gunluk beşikde uyumuyo kucagımda uyuyo bıraktıgım an kalkıyo artık gecede yanımda kolumda yatırıyorum anca öle biraz uyuyo