Hanımlar kızımın 2 yaş doğumgününe kıyafet arıyorum takım veya elbise olabilir. Bu ara maddi sıkıntılarımız var aile arasında bi kutlama yapmayı düşünüyorum fiyatta uygun arıyorum o yüzden. Elinde olanlar yazarsa sevinirim. Kış mevsiminde olduğumuz için uzun kol olsa daha iyi olcak evimiz sobalı çünkü