annemioldumbensimdi_ Kızlar doktor önerisiyle bestiron demir damlası aldım ama kaç damla vereceğimi sormadım bir de eczaneden aldığım damla biraz sulak bu şekilde mi oluyor yoksa bozuk olma ihtimali var mı damlanın bilmiyorum bilen yardımcı olabilir mi
CuteBadesMama annemioldumbensimdi_ İçiniz rahat olsun Bestiron içeriği en temiz demir damlalarındandır. İçirmeden önce çalkalayın, o sulu kıvamı düzeliyor. Ayrıca Bestiron diş çürüğüne ve kabıza sebep olmayan bir damla. Rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Nkocak annemioldumbensimdi_ sulak gibiyse zeytinyağ içerdiğinden üzerine çıkmıştır sağlam karıştırın birde bebeğiniz kaç aylık ve kaç kilo ona göre damla sayısı belirlenir
tubaks annemioldumbensimdi_ bizim demir eksikliğimiz olduğu için (10 kilo ) dr 30 damla ver dedi (kilo başına 3 damla); normalde kilo başına 2 damla veriyorlar bizimkininde kıvamı sıvı bu arada
annemioldumbensimdi_ Sağlık ocağının verdiği daha koyu kıvamlı bestiron biraz sulak böyle olması normal mi
annemioldumbensimdi_ CuteBadesMama birkaç ay önce biri daha paylaşmıştı sanırım fotoğraflı tam hatırlayamadım onunkine benzettim o yüzden korktum bozuk olabilir mi diye üretim tarihi de Eylül 2023 aslında İçimi rahatlattınız teşekkürler
annemioldumbensimdi_ balkopuk herkes farklı söylüyor normalde sağlık ocağının verdiği kilo başına 1 damla ama bu farklı sanırım
CuteBadesMama Bu arada ilk başladığımızda 5 damla ile başlatmıştı doktorumuz, 6. Aydan itibaren 10 damla ile ilerledik. Şu an 9 ay 9 günlük hala 10 damla ile devam ediyoruz.
annemioldumbensimdi_ tubaks demir eksikliği var mı bilmiyorum kuzum 6 aylık yarın gidicez doktora kontrole zaten kalsiyum değerimiz yüksek çıkmıştı ona da baktırıcam d vitamini kullanamıyorum bu yüzden
CuteBadesMama annemioldumbensimdi_ Rica ederim 🙏🏻🌸 Kaç damla vereceğinizi isterseniz doktorunuza sorun. Her bebeğin kan değerlerine göre başlanıyor sonuçta, az ya da fazla vermemiş olursunuz. Fazla verdiğinizde de daha sonra bezinde koyu kaka görüp endişelenebilirsiniz ☺️