Malum kış geldi , eşim evde içer normalde sigarasını penceryi açarım koku gitsin diye, kış geldi ve anlaşamıyoruz balkona çık evde çocuk var sürekli de kapı pencere açamam soğuyor ev diyorum kabul etmiyor, benim balkonda kıçım donar beni de düşün diyo,e evde de çocuk var kokudan rahatsız oluyorum napcam ya