Tam 5,5 aylıkken oğlumla uçak yolculuğu yaptık, arabadan daha kolaydı☺️ gayet yardımcı oluyorlar ben kabin boy valiz, bebek arabası ve oğlumla tektim. stres olmayın yani. yanınıza sevdigi bir oyuncagi alın, kalkis ve iniste dikkat edin, buyuk ihtimal uyuyacaktir zaten.