ikiprensannesi53_ elifeylulll normal sadece anne sütü aldığı için ishal olur süt ishal yapan bir besindir
ikiprensannesi_ elifeylulll Benim oğlumda 17 günlük oda öyle normal bence canım benimki emdiği gibi bırakıyor valla