Melekegemen benim bebeğim de çok sık uyanıyor her defasında aç olmasa da emmek istiyor. Ben hiç yatarak emzirmedim ama son birkaç gündür yorgunluğa dayanamadığım için yatarken vermeye başladım, o da hemen alıştı sanırım. Emmese bile meme açık uyuyorum o da arada dokunuyor, kolumu falan seviyor :) Rutin haline geldi resmen, zombi gibi dolaşıyorum ama koluma dokunup sevmesi beni bitiriyor. Ne uykusuzluk kalıyor ne yorgunluk. Güzel delirdim :)