Mom_122 Merhaba benim eşim infaz koruma memuru. Eski adı ile Gardiyan. Hayır asker ve polislerdeki gibi zorunlu dogu görevi yok. Tayinler isteğe bağlı oluyor. Es durumu vs
Papatyam__ 1anne1bebek___ neyse ilgilisi varsa duyurulur😅 komşum gitsin istiyorum kendi evleri de çok rahatsızlık veriyorlar apartmana. Artık gitsinler diye bakıyorum gerçekten… Üç kere uyandı yavrum iki saatlik uykusundan … Uyar uyar yine aynı yobaz anlayışsız insanlar…
Papatyam__ 1anne1bebek___ evet biraz karışık olmuş 😅 Dilan Polat için demiştim ilgilisine duyurulur diye 😅 geri kalanı ise sordugum soruyla alakalı. Yani alt komşumun esi gardiyan ve cok rahatsizlik veriyorlar. Ve belki bir umut tayin işi olur giderler diye sormak istedim. Ama yokmuş maalesef
Papatyam__ Prensesannesii44 eşi çalışmıyor akşama kadar dedikodu yapıyor 😅 neyse teşekkürler anlaşılan ben yine katlanmak zorundayım bu anlayışsız insana