24 aylık oğlum için sizden doğal vitamin tavsiyeleri istiyorum artık havalar soğumaya başladı bağışıklığı güçlü tutmak için sizler neler veriyorsunuz çocuklarınıza YouTube da gezerken gördüm bir anne çocuğuna kestane balı veriyormuş öksürüğü kesiyormuş bağışıklığa iyi geliyormuş galiba 2 yaşında çocuğa verilir mi? Daha önce hiç bal vermedim ben korkudan. Onun dışında üzüm dut pekmezi dönüşümlü veriyorum tamamen doğal olandan bol bol mandalina yemeye başladı c vitamini başka ne yedirebilirim yemeklerini çoğunlukla et suyu tavuk suyu kullanmaya çalışıyorum sizler neler veriyorsunuz çocuklarınıza?