ceylan34 yagmurkumsal1 hipp organic combiotic kullanıyoruz o çok iyi bence içine bı kac damla zeytinyağı damlatıca asla kabızlık sorunu olmaz çünkü çoğu mama kabız yapar deneyin bence.😊
incinmissindedii yagmurkumsal1 sma Comfort dedi bebek hemşiresi bana. Kabız ve gaz yapmıyomuş. Yeni sapariş verdim bende deniycem bakalım. Aptamil kullanıyorum şuan kullandığım az kabız oldu bebeğim malesef.