Feyzosumunannesi Beratim17 Ne yapsam diye şaşırıyorum valla bide grip olduk ailecek. Kızım çok şükür daha iyi 3 gündür baya toparladı. Mercimek çorbası yaptım yanına ne yaparım akşama bilmiyorum 🫠