Kızlar benim kızım müdahale etmeden kakasını yapmıyor. Doktorumuz Dulcosoft şurubunu verdi. Cumartesi günü kullanmaya başladık ama o günden sonra çişi azaldı. Yani günde dolu dolu 5-6 bez değiştirirken şimdi biraz dolu 3 bez ancak çıkıyor. Bu şuruptan kaynaklı mı? Yoksa benim sütümle mi alakalı? Şurubu kullanıp bu sorunu yaşayan var mı?