Denes her bebegin gelişimi farklı canım anormal olan bişey yok bizde yeni 6aylık olduk bi haftadır falan ara ara hosuma gittiği için koltukaltının hafıf altından tutuyorm ayaklarının üstüne dans eder gibi cok hosuma gidiyo genelde geri geri hızlı hızlı adımlar atıyo ileriye oyuncak koyuyorm veya bırısı gel dıyo ileri adım atıyo gidiyo. Ama mesela bizimki de yan donuyo daha tam donemiyo coğu kişi emekliyodur artk diyo yo emeklemiyo diyorm aa falan yapıyolar illa erken olcak dıye bişey yok diyorm daha zamanımız gelmedi demekki diyorm sende kafana takma canım. Dik durmaktan kastın kucakta dik durmasımı oturtuncamı. Kucakta benm oğlum dik duruyo ama oturturken dik pek kalamıyorz bızde ya kafa one gidiyo ya da yanlara kayıyoruz