Busee1907 Kızlar merhaba rota vırusu ıcın hamgı ayda gıtmem lazım bebegım 3 ay 20 gunluk bıde menenjıt 1 yasından sonra vururkursa daha az doz olur diyorlar bilgisi olan
Papatyaa21 Busee1907 rotanın birinci dozunu üçüncü ayda yapmanız gerekiyordu bilgi vermediler mi üçüncü ayda aşı yok ikinci dozda beşinci ayda oluyor bildiğim kadarıyla rota beliri bi aydan sora yapılmıyor siz yinede bi sorun
Themom_ Busee1907 rota 3 ay 15 güne kadar yapılıyor 2 doz 2. Dozuda 5. Ayın içerisnde yapılıyor söylemedi mi doktorunuz size
ALPARSLAN_bey Busee1907 biz 3. Ve 5. Ayda yaptırdık 1 hafta geçebilir demişti ebemiz bilgilendirme yapılmadı mı geç kalmissiniz