melegininannesi38 Meriskus ciddi mi diyorsun scma ya bence çoğu kişi böyle yapıyordur hiç öyle kaynamış soğumuş su ile ugrasmiyordur
ceylan34 Meriskus eğer düzenli saatlerde mama içiyorsa bebeğinin mama içtiği saatleri takip et mama içtiği saatten 10 dakika önce hazırla aciktigi gibi ver hem ılımışta oluyor ben öyle yapıyorum.
ceylan34 melegininannesi38 ama kaynamayan suda bakteri çok olur ve hazır sularda da bu böyle bence kaynatılmali 🤗
melegininannesi38 ceylan34 canım.hazir suyu cezvede kaynatiyirdum diğer suyu kaynamış ilimis yapmıyordum sadece ben
stillwasser ceylan34 kaynatilan su da mineraller ölür kullandığımız herseyde bakteri var kaliteli güvenilir markalardan alındığı surece hicbisey olmaz tecrübe ile sabit 🙂
humeyradmn 120720 bende öyle yapıyorum ama yapılması doğru değilmiş direkt kaynar suya mama yapmak daha iyiymiş çünkü mamanın içinde ki zararlı organizmalar ancak öyle yok oluyormuş 🥺
alparslan1_ Normalde suyu 10dk kaynatıp soğutup veriyorum. Ama insanlık hali her zaman olmuyor o zaman bende içme suyunu cezvede ısıtıp veriyorum. Ama elinizden geldigince 10dk kaynamış soğumuş su kullanmaya çalışın bebeklerin midesi çok hassas çünkü💕
Betulsark Meriskus hiç duymadım valla ne yalan soyliyim hazır suyun neden kaynatilacaginada bi anlam veremedim valla neden olduğunu biliyor musunuz acaba
delirmeceler Meriskus benim ikizlerim var mart ayında karacadan 4 in 1 aldım mama suyu hazırlıyor tam içilecek kıvama getiriyor termosuma koyuyorum tüm gece gündüz rahat ediyorum
gmzshn Meriskus hazır suyu kaynatmana gerek yok ben hazır su direkt kullanmıyorum ilk doğduğu zaman ılık yapıyordum gaz yapmaması için ama şimdi ısıtmıyorum