Kızlar 17 aylık kızım ve ben grip olduk. Sağlık ocağına götürdüm kızımı 3 gün önce ben o zaman hasta değildim bugün uyandığımda kötü oldum. Çabuk toparlanmamiz için ne yapabilirim.
Bu arada kızıma iburamin zero verdiler ilkkez kullanıyoruz. Geceleri viks ile ayağını gogusunu yagliyorum. Öksürük ateş yok şükür