0123 tv bi bağlantısı olur ama Otizm, konjenital ya da farklı bir deyişle doğuştan gelen, beyin ve sinir sisteminin yapısal ve / veya işlev farklılığından kaynaklandığı düşünülen nörobiyolojik bir rahatsızlıktır. Doğumdan sonraki ilk üç yılda belirtileri görülen otizm, yaşam boyu devam eder
Bunun araştırılması lazım
Anladığım kadarıyla doktorda otizim dememiş
Gün doğmadan neler doğar 🤲🏻