durukusunannesi_ Tugba1905 18 aya kadar normalmiş. Bizimki de 10. Ayda çıkmaya başladı 5 gün sonra yaşına girecek şuan 2 alt diş var üst iki yeni patladı daha kendinden küçüklerin 8 er dişi var
Ahum Tugba1905 benim oğlumunda dişleri 1 yaşindan sora çikdı,ama kızım 10-cu ayında bu günlerde çikicak
Aburcu Tugba1905 14 aylık ve ilk dişini yeni çıkardı korkmayın 18 aylık olana kadar normal dediler bizimde şuan 1 disimiz var 😂😂 18 aylık olana kadar takip edicem eğer yine az dişi olursa doktora götüreceğim bende
Tugba1905 Her cocuk bir deil tabiki ama anne olarak endiseleniorz.Doktora gotrdum ben birbucuk yasina kadar vakit var dedi ama yinede sizlere sormak istedim.
Merve_Kumsal90 Tugba1905 genetik bi durumdur. Yakında çıkar annesi. İçiniz rahat etsin istiyorsanız bi doktora götürün derim
Belcim30 Tugba1905 benim kızım 14 aylıkken çıkardı dişini geç oldu biraz o yüzden her gelen diş 2 2 geldi 😁