melegininannesi38 Bebegim 2 .5 aylik kızlar meme + mama olarak ilerliyorduk mamayi birakti biberon istemiyo kasiklada yemiyo ittiriyo çisli bez sayısı da azaldı ben ne yapacağım doktora gideceğim hemen gitmem gerekli mi sizce
sdslnby melegininannesi38 mamayı değil biberonu reddediyorsa emzirme destek sistemleri var bi araştırırsanız, belki mamayı bu şekilde vermeyi deneyebilirsiniz
Northstar28 melegininannesi38 mama biberon reddi bizde de oldu 2.5 aylık suan biberonu alınca midesi bulanıyor
minnik melegininannesi38 memeyi ağza verip maması biberonla memenin üstüne akıtarak bekleyebilirsiniz. Yenidoğan döneminde memeye öyle alıştırdım. Sizde maması böyle verebilirsiniz. Biraz zor olur ama belli zamanla tadına alışır ister tekrar
incinmissindedii melegininannesi38 daha önce biberon ile içiyo muydu canım. Belki biberon başlığını sevmemiştir. Biberon değiştirin olmadı.
melegininannesi38 sdslnby bütün şekil denedim kasik denedim yok şırınga denedim yok mamayi geri cikariyo mamayi istemiyo sanırım biberona gelincede oguruyo ne yapacam bilmiyorum
sdslnby melegininannesi38 bu bahsettiğim şekilde mamayı memeden veriyosunuz, anne sütüyle bir olunca belki fark etmez, yada mamayı değiştirseniz
melegininannesi38 sdslnby bütün mamaları denedim yok almiyo canım eds de kabul etmez bence benim bebeğim
melegininannesi38 Northstar28 aynen o şekil ne olacak bilmiyorum sabahtan belli sadece bi bez değiştim yani düşün oda tam dolu bile değil idi belkide 2 yani yanlış hatirlamiyorsam
melegininannesi38 minnik valla bilmem canım onu da denerim biberonun başlığına sut damlattim jcwr diye yok o şekilde de almadi
damladll melegininannesi38 sizi happymom dan hatırlıyorum yanlış değilse ikimizinde suyu az/ sınırdaydı 😊 o zaman derdimiz başkaydı şimdi başka hiç bitmiyor 😩 sağlıkla büyütmek nasip olsun sevgiler 🙏🏻
melegininannesi38 damladll ayyyy ayyy yeminle aynen öyle kafayı yiyeceğim valla ağlayasım geliyor geliyor ne böyle ya allahim yardımcımız olsun evet doğru hatirliyorsun
melegininannesi38 incinmissindedii 2.5 aylik olana kadar hep meme mama olarak ilerledik zaten canım.simdi almiyo