Çok hem de. AVM de , hastahanede bebek bakım odası oluyor zaten. Hatta bazı kafelerde bile var çoğalmaya başladı şükür. Geçen sahilde de konteyner koymuşlar bebek bakım odası vardı. Ben en çok cami ve mescitleri kullanıyorum. Hem her yerde hem de altını flaan da rahatça değiştiriyorum
. Ama mutlaka dışarı çıkın hem size hem yavrunuza iyi gelir