Ek gıdaya erken başladık biz doktor tavsiyesi
Neyse kahvaltıdı yumurta labne avokado muz falan
Öğlen kefir ve değişik corbalar yapıyorum
Katı bisey veremiyorum korkuyorum siz veriyormusunuz ? Boğazında kalır diye korkuyorum
Bakıyorum pankek yapan var
Omlet yapan var bizim icin daha erkenmi acaba ?