babybabylove çocuk doktoruna gideceksiniz o sizi ultrason yönlendiriyor. Ultrasondan sonra doktorun yanına rekrar gidiyorsunuz doktor tekrar bakıyor. Birinci ayda hepatit b aşısı var, ikinci ayda karma aşı var. Bunları sağlık ocağı yapıyor. 2. Haftadan sonra bebek için d vitamini kullanımı gerek, sağlık ocakları veriyor. Onlarla ilgili şaibe duyduğum için ben özel bir d vitamini aldım, ocean markasının 140 TL ye aldım 1.5 Ay önce. Durumunuz varsa özel almak daha mantıklı siz bilirsiniz tabi. İlk 2 Ay içinde göz doktoruna ve kardiyolojiye gönderiyorlar rutin olarak. Rotavitüs aşısı var, devlet karşılamıyor, 2 doz halinde. 2 .Ay 4ay yada 3 Ay 5 Ay yapılıyor. Ben 2. Aydaki karma aşı ağır olduğu için 3 Ay 5 Ay şeklinde yaptıracağım. Benim bebeğim 2.5 aylık bildiklerim bu kadar