1 Hafta sonra 4 aylık olacağız. Gündüzleri 4 uyku yapıyoruz. Ayına göre uyanık kalma sürelerine bakarak gündüz uykularına geçiriyorum. O da yaklaşık 1 saat 40 dk ediyor. Her uykusundan uyandığında sayaç kuruyorum ve gerçekten 5 dk içinde uyuyor. Ama gece uykularına geçirmekte de bir o kadar zorlanıyorum. 2 saati bulmuşluğu bile oluyor. O saat illa 23-00 ı görecek ki uyuyacak sanki. Bir de geçen son uykusundan sonra bir saat daha geç sayayım süreyi iyice uykusu gelsin dedim daha da ters tepti çığlık kıyamet. Ne yapsam işe yarar yardım edinnn