Kızlar geçen post açmıştım fındık faresi gördüm diye evim müstakil Bahçeli 5 yıldır oturuyorum ilk defa gördüm neyse 3 gün oldu 3 gündür kayınvalidem de kalıyorum evi her yerine eşim fare yapıskanı koydu üstüne peynir vs bugün eve geldik artık hiç birine yapısmamıs. Evi komple sabahtan beri kaldırdım halı vs ne var ne yok hiç bir yerde pisliği yok yani olsa en azından bir yerde pisliğini görmez miydm? Camlar vs kapalı cıkmıs mıdır evi komple temizledim🥲 çıksa nerden çıkacak duvarlarda vs delik falan da yok basına gelen oldu mu